ماسک تقویت مو را در خانه به راحتی تهیه کنید
نوشته شده توسط : زیبالون

ماسک مو، مخلوط عسل، تخم مرغ و سرکه سیب
قبل از خرید ماسک مو بهتر است به این دستورالعمل توجه کنید. ماسک تقویت کننده مو، مخلوط عسل، تخم مرغ و سرکه سیب، یکی از بهترین ماسک های محافظ مو است که برای موهای خشک و خشن پیشنهاد می ‌شود.

یک قاشق چای خوری عسل، یک عدد تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط کنید تا غلظت کافی را به دست بیاورد. این مقدار برای موهای متوسط، مناسب است. ماسک تقویت مو خانگی را روی موهای خود بگذارید، ۴۰ دقیقه صبر کنید و سپس آن را آبکشی کنید. این مخلوط، مواد مغذی را در اختیار موهای شما قرار می دهد.

ماسک تقویت مو حاوی روغن گیاهی و شکر
دومین گزینه برای تهیه ماسک تقویت مو در خانه استفاده از روغن های گیاهی است. برای تهیه این ماسک موی تقویت کننده و بسیار موثر، ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل خام تصفیه نشده، ۴ قاشق چای خوری شکر، ۵ قطره روغن نعناع و دو قطره روغن درخت چای را با هم مخلوط کنید تا غلظت کافی را به دست بیاورد. این مخلوط را به عنوان ماسک مو روی موهای تمیز خود بمالید و حدود ۳ دقیقه ماساژ دهید. بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می توانید این ماسک مو را بشویید.

مهمترین خواص ماسک تقویت مو حاوی روغن های گیاهی در حالت لایه برداری آن و تحریک سلول‌ های پوست و موی سر است تا شادابی خود را به دست بیاورند. این ماسک، حالت ضد التهابی دارد و به گردش خون در پوست سر کمک می کند. روغن درخت چای در این ماسک مو، خاصیت ضد قارچی، ضد میکروبی و ضد باکتریایی دارد.





:: برچسب‌ها: خرید ماسک مو , ماسک مو لورال , ماسک مو پنتن ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: